dc.contributor.advisor |
Alnıaçık, Ümit |
|
dc.contributor.author |
Moumen, Charef Eddıne |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:58:45Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:58:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
658653 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12493 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.title |
The moderating effect of personal values orientation on the links between perceived corporate social responsibility performance, brand credibility and purchase intentions |
|
dc.title.alternative |
Algılanan kurumsal sosyal sorumluluk performansı ile marka güvenilirliği ve satın alma niyeti arasındaki bağlantıda kişisel değerler yöneliminin ılımlaştırıcı etkisi |
|
dc.type |
doctoralThesis |
|
dc.contributor.department |
İşletme Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
107 |
|