DSpace Repository

Dinamik oyun içi reklamcılığın coca-cola taste the feeling kampanyası örneğinde incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karagöz, Emel
dc.contributor.author Bakır, Murat Eren
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:58:55Z
dc.date.available 2022-03-04T08:58:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 589104
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12506
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.subject Advertising
dc.subject İletişim bilimleri
dc.subject Communication sciences
dc.title Dinamik oyun içi reklamcılığın coca-cola taste the feeling kampanyası örneğinde incelenmesi
dc.title.alternative Examination of dynamic in game advertising within the example of coca-cola taste the feeling campaign
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 73


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account