DSpace Repository

Marka deneyiminin marka aşkı üzerindeki etkisi: Türk Hava Yolları örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Uca, Selda
dc.contributor.author Altan, Cemre
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:58:58Z
dc.date.available 2022-03-04T08:58:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 660529
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12510
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Turizm
dc.title Marka deneyiminin marka aşkı üzerindeki etkisi: Türk Hava Yolları örneği
dc.title.alternative The impact of brand experience on brand love: The case of Turkish Airlines
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 98


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account