DSpace Repository

The integration of dynamic assessment and think-aloud method for increasing students' reading comprehension awareness

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yüksel, Doğan
dc.contributor.author Yılmaz, Derya
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:00Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 660541
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12513
dc.language.iso en
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.title The integration of dynamic assessment and think-aloud method for increasing students' reading comprehension awareness
dc.title.alternative Öğrencilerin okuma farkındalığını geliştirmek için dinamik değerlendirme ve sesli düşünme metodunun birleşimi
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 128


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account