DSpace Repository

Artırılmış gerçekliğin deneyimsel pazarlama ve turist tipleri açısından araştırılması: Kartepe örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bilgili, Bilsen
dc.contributor.author Avcı, Ebru
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:15Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 662500
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12530
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Destinasyon
dc.subject Destination
dc.subject Pazarlama
dc.subject Marketing
dc.subject Teknoloji
dc.subject Technology
dc.subject Tipoloji
dc.subject Typology
dc.title Artırılmış gerçekliğin deneyimsel pazarlama ve turist tipleri açısından araştırılması: Kartepe örneği
dc.title.alternative The investigation of augmented reality in terms of experiential marketing and types of tourist: Kartepe example
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 247


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account