DSpace Repository

Televizyon reklamlarında çekicilik unsurlarının kullanımı üzerine bir analiz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pelenk Özel, Aybike
dc.contributor.author Özbay, Kadir
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:15Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 662520
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12531
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.title Televizyon reklamlarında çekicilik unsurlarının kullanımı üzerine bir analiz
dc.title.alternative An analysis on the use of appeals elements in television advertisements
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 102


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account