dc.contributor.advisor |
Candan Çam, Fazilet Burcu |
|
dc.contributor.author |
Çimen, Sabri |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:59:16Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:59:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
662527 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12532 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
İşletme |
|
dc.title |
Pazarlamada kültür kodlarının ve nörobilim deneylerinin kullanımı: Bir ürünün bilinçdışı kültür kodunun keşfi ve nöropazarlama kapsamında fMRI tekniği ile test edilmesi |
|
dc.title.alternative |
Use of culture codes and neuroscience experiments in marketing: Discovering the unconscious culture code of a product and testing it with the fMRI technique within the scope of neuromarketing |
|
dc.type |
doctoralThesis |
|
dc.contributor.department |
İşletme Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
416 |
|