DSpace Repository

Pazarlamada kültür kodlarının ve nörobilim deneylerinin kullanımı: Bir ürünün bilinçdışı kültür kodunun keşfi ve nöropazarlama kapsamında fMRI tekniği ile test edilmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Candan Çam, Fazilet Burcu
dc.contributor.author Çimen, Sabri
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:16Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 662527
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12532
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İşletme
dc.title Pazarlamada kültür kodlarının ve nörobilim deneylerinin kullanımı: Bir ürünün bilinçdışı kültür kodunun keşfi ve nöropazarlama kapsamında fMRI tekniği ile test edilmesi
dc.title.alternative Use of culture codes and neuroscience experiments in marketing: Discovering the unconscious culture code of a product and testing it with the fMRI technique within the scope of neuromarketing
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 416


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account