| dc.contributor.advisor | Yüksel, Doğan | |
| dc.contributor.author | Bural, Emine | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:59:26Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:59:26Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.other | 662933 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12544 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.title | EFL teachers' beliefs on the applicability of dynamic assessment in two different contexts: Turkey and Spain | |
| dc.title.alternative | İngilizce'yi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin İspanya ve Türkiye olarak iki farklı bağlamda dinamik değerlendirmenin uygulanabilirliğine olan inançları | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 89 |