DSpace Repository

Deneyimsel pazarlamanın marka aşkı üzerindeki etkisi ve tüketici romantizmi (bir otomobil markası üzerinde araştırma)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Candan Çam, Fazilet Burcu
dc.contributor.author Topuz, Hatice
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:46Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 665723
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12567
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İşletme
dc.title Deneyimsel pazarlamanın marka aşkı üzerindeki etkisi ve tüketici romantizmi (bir otomobil markası üzerinde araştırma)
dc.title.alternative The effect of experiential marketing on brand love and consumer romance (research on a car brand)
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 212


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account