dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Karar, Merve |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:59:54Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:59:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
665943 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12575 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim ve Öğretim |
|
dc.title |
Matematik öğretmenlerinin matematiksel problem çözmeye yönelik inançları ile rutin olmayan matematik problemlerine yönelik eğilimleri arasındaki ilişki |
|
dc.title.alternative |
The relationship between problem solving belief level of mathematics teachers and their tendency level towards non-routine problems |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
91 |
|