DSpace Repository

Matematik öğretmenlerinin matematiksel problem çözmeye yönelik inançları ile rutin olmayan matematik problemlerine yönelik eğilimleri arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Karar, Merve
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:59:54Z
dc.date.available 2022-03-04T08:59:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 665943
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12575
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.title Matematik öğretmenlerinin matematiksel problem çözmeye yönelik inançları ile rutin olmayan matematik problemlerine yönelik eğilimleri arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relationship between problem solving belief level of mathematics teachers and their tendency level towards non-routine problems
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 91


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account