DSpace Repository

Uluslararası pazarlarda tüketicilerin marka algısı üzerine bir araştırma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hacıefendioğlu, Şenol
dc.contributor.author Luqman, Muna
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:00:13Z
dc.date.available 2022-03-04T09:00:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 668502
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12595
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İşletme
dc.title Uluslararası pazarlarda tüketicilerin marka algısı üzerine bir araştırma
dc.title.alternative A research on consumers' brand perception in international markets
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 131


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account