DSpace Repository

Sosyal medya fenomenlerinin rol aldığı turistik ürün tanıtımlarının x, y ve z kuşağı tüketici algısı ve satın alma niyetine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Uca, Selda
dc.contributor.author Kara, Eylem
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:00:15Z
dc.date.available 2022-03-04T09:00:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 668590
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12597
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Turizm
dc.title Sosyal medya fenomenlerinin rol aldığı turistik ürün tanıtımlarının x, y ve z kuşağı tüketici algısı ve satın alma niyetine etkisi
dc.title.alternative The effects of touristic product promotions in which social media phenomena played a role on consumer perception and purchasing intention of generations X, Y and Z
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 101


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account