DSpace Repository

2. sınıf matematik dersi geometrik cisimler ve uzamsal ilişkiler konusunda Montessori yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin tutum ve akademik başarılarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Çelebi Öncü, Elif
dc.contributor.author Zinderen, Aslı
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:00:22Z
dc.date.available 2022-03-04T09:00:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 668744
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12604
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.title 2. sınıf matematik dersi geometrik cisimler ve uzamsal ilişkiler konusunda Montessori yaklaşımına dayalı öğretimin öğrencilerin tutum ve akademik başarılarına etkisi
dc.title.alternative The effect of the Montessori approach on geometric bodies and spatial relations in second grade mathematics lesson on students' attitudes on maths and academic achievement
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 124


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account