DSpace Repository

Marka iletişiminde yeni medya: Koton ve defacto'nun ınstagram faaliyetlerine yönelik bir analiz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamze Cılızoğlu, Nebiye Duriye
dc.contributor.author Şahin Kanmaz, Şeyma
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:00:38Z
dc.date.available 2022-03-04T09:00:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 596725
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12620
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.subject Advertising
dc.title Marka iletişiminde yeni medya: Koton ve defacto'nun ınstagram faaliyetlerine yönelik bir analiz
dc.title.alternative New media in brand communication: An analysis of defacto and koton's instagram activities
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 131


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account