DSpace Repository

Etki lideri (ınfluencer marketıng) pazarlamasında iletişim stratejileri : Marka ve ajans yöneticileri üzerine bir inceleme

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paşalı Taşoğlu, Nihal
dc.contributor.author Sağlık, Derya
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:01:02Z
dc.date.available 2022-03-04T09:01:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 598162
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12641
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Halkla İlişkiler
dc.subject Public Relations
dc.title Etki lideri (ınfluencer marketıng) pazarlamasında iletişim stratejileri : Marka ve ajans yöneticileri üzerine bir inceleme
dc.title.alternative Influencer marketing communication strategies: Examination on brand and agency managers
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 97


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account