| dc.contributor.advisor | Yüksel, Doğan | |
| dc.contributor.author | Demir, Eda | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T09:01:28Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T09:01:28Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | 607755 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12663 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | The washback effects of high school entrance examination (LGS) on the teaching and learning processes of english language education in a public middle school in Turkey | |
| dc.title.alternative | Lise giriş sınavının (LGS) Türkiyede bir devlet ortaokulunda İngilizce öğretme ve öğrenme süreclerine olan etkileri | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 108 |