dc.contributor.advisor |
Yüksel, Doğan |
|
dc.contributor.author |
Demir, Eda |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T09:01:28Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T09:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
607755 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12663 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim ve Öğretim |
|
dc.subject |
Education and Training |
|
dc.title |
The washback effects of high school entrance examination (LGS) on the teaching and learning processes of english language education in a public middle school in Turkey |
|
dc.title.alternative |
Lise giriş sınavının (LGS) Türkiyede bir devlet ortaokulunda İngilizce öğretme ve öğrenme süreclerine olan etkileri |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
108 |
|