DSpace Repository

Bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme uygulamalarının tüketici tutumuna ve satın alma davranışına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koçer, Sevim
dc.contributor.author Sarı, Emre
dc.date.accessioned 2022-03-04T09:01:29Z
dc.date.available 2022-03-04T09:01:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 607884
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12664
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Halkla İlişkiler
dc.subject Public Relations
dc.title Bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme uygulamalarının tüketici tutumuna ve satın alma davranışına etkisi
dc.title.alternative Impact of product placement applications on consumer attitude and purchasing behavior as an integrated marketing communication tool
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 124


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account