DSpace Repository

Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenme becerilerinin yordanmasında bilişötesi farkındalık ve dijital okuryazarlık düzeylerinin rolü

Show simple item record

dc.contributor.advisor Şumuer, Evren
dc.contributor.author Aydar, Gülşah
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:18:22Z
dc.date.available 2022-03-04T10:18:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 677124
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12675
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Dijital okuryazarlık
dc.subject Digital literacy
dc.subject Kendi kendine öğrenme
dc.subject Oneself learning
dc.subject Çocuk-okul öncesi
dc.subject Üstbiliş
dc.subject Metacognitive
dc.title Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenme becerilerinin yordanmasında bilişötesi farkındalık ve dijital okuryazarlık düzeylerinin rolü
dc.title.alternative The role of metacognitive awareness and digital literacy levels in predicting early childhood pre-service teachers' self directed learning skills
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 114


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account