dc.contributor.advisor |
Şumuer, Evren |
|
dc.contributor.author |
Aydar, Gülşah |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T10:18:22Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T10:18:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
677124 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12675 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Dijital okuryazarlık |
|
dc.subject |
Digital literacy |
|
dc.subject |
Kendi kendine öğrenme |
|
dc.subject |
Oneself learning |
|
dc.subject |
Çocuk-okul öncesi |
|
dc.subject |
Üstbiliş |
|
dc.subject |
Metacognitive |
|
dc.title |
Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenme becerilerinin yordanmasında bilişötesi farkındalık ve dijital okuryazarlık düzeylerinin rolü |
|
dc.title.alternative |
The role of metacognitive awareness and digital literacy levels in predicting early childhood pre-service teachers' self directed learning skills |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
114 |
|