| dc.contributor.advisor | Şumuer, Evren | |
| dc.contributor.author | Aydar, Gülşah | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T10:18:22Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T10:18:22Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.other | 677124 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12675 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Dijital okuryazarlık | |
| dc.subject | Digital literacy | |
| dc.subject | Kendi kendine öğrenme | |
| dc.subject | Oneself learning | |
| dc.subject | Çocuk-okul öncesi | |
| dc.subject | Üstbiliş | |
| dc.subject | Metacognitive | |
| dc.title | Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenme becerilerinin yordanmasında bilişötesi farkındalık ve dijital okuryazarlık düzeylerinin rolü | |
| dc.title.alternative | The role of metacognitive awareness and digital literacy levels in predicting early childhood pre-service teachers' self directed learning skills | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 114 |