DSpace Repository

Helal turizm ürününde marka farkındalığının marka bağlılığı üzerindeki etkisinde marka kişiliğinin rolü

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bilgili, Bilsen
dc.contributor.author Sağlam, Müzeyyen Büşra
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:18:29Z
dc.date.available 2022-03-04T10:18:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 677889
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12707
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Turizm
dc.subject Tourism
dc.title Helal turizm ürününde marka farkındalığının marka bağlılığı üzerindeki etkisinde marka kişiliğinin rolü
dc.title.alternative The role of brand personality in the effect of brand awareness on brand loyalty in halal tourism product
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 141


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account