DSpace Repository

Kurum imajı ve tüketici güveninin müşteri memnuniyeti ile müşteri sadakati üzerindeki doğrudan ve dolaylı etkileri: Türkiye hava ulaştırma sektöründe bir uygulama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Alnıaçık, Ümit
dc.contributor.author Akdil Sönmez, Ayça
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:18:52Z
dc.date.available 2022-03-04T10:18:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 686462
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12776
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İşletme
dc.title Kurum imajı ve tüketici güveninin müşteri memnuniyeti ile müşteri sadakati üzerindeki doğrudan ve dolaylı etkileri: Türkiye hava ulaştırma sektöründe bir uygulama
dc.title.alternative The direct and indirect effects of corporate image and consumer confidence on customer satisfaction and customer loyalty: An application in the Turkish air transport industry
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 252


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account