DSpace Repository

Dijital çağda markalaşma ve markaların dijital iletişim pratikleri üzerine bir analiz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Varlı Gürer, Saadet Zeynep
dc.contributor.author Şimşek, Bahtiyar
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:02Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 672371
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12797
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.title Dijital çağda markalaşma ve markaların dijital iletişim pratikleri üzerine bir analiz
dc.title.alternative An analysis on branding in digital era and digital communication practices of brands
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 161


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account