DSpace Repository

Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajı ve marka güveni üzerindeki etkileri: Havayolları örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Uca, Selda
dc.contributor.author Cesur, Sevilay
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:04Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 673561
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12802
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Turizm
dc.title Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajı ve marka güveni üzerindeki etkileri: Havayolları örneği
dc.title.alternative The effects of corporate social responsibility activities on brand image and brand trust: The case of airlines
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 118


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account