DSpace Repository

Gastronomi turizminde kullanılan basılı tanıtım materyallerinin görsel algı kuramlarına göre incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Altıner, Dilek Dülger
dc.contributor.advisor Birol, Emel
dc.contributor.author Tantu, Yaren
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:09Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 673675
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12811
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Gastronomi
dc.subject Gastronomy
dc.subject Kültürel tanıtım
dc.subject Cultural advertisement
dc.title Gastronomi turizminde kullanılan basılı tanıtım materyallerinin görsel algı kuramlarına göre incelenmesi
dc.title.alternative An investigation of printed promotional materials used in gastronomy tourism in the context of visual perception theories
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 116


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account