DSpace Repository

Dijital dünyada yeni sanat iletişimi ve tüketim kültürü bağlamında piyasa anlayışları

Show simple item record

dc.contributor.advisor Budak, Yusuf
dc.contributor.author Yıldırım, Semiha
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:30Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 676147
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12847
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Güzel Sanatlar
dc.title Dijital dünyada yeni sanat iletişimi ve tüketim kültürü bağlamında piyasa anlayışları
dc.title.alternative Market understandings in the context of new art communication and consumption culture in the digital world
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 151


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account