DSpace Repository

Öğretmenlerin psikolojik iyi oluşlarının, algıladıkları sosyal desteğe, yaşamda anlam ve amaç bulmalarına, kişisel gelişim yönelimlerine ve bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tura, Gülşah
dc.contributor.author Arslan, Aylin
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:35Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 676456
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12854
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Psikoloji
dc.title Öğretmenlerin psikolojik iyi oluşlarının, algıladıkları sosyal desteğe, yaşamda anlam ve amaç bulmalarına, kişisel gelişim yönelimlerine ve bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi
dc.title.alternative Psychological well-being of teachers; perceived social support, finding meaning and purpose in life, personal development tendency and it is examined according to some demographic variables.
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 122


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account