DSpace Repository

Öğretmenlerin öğrenen okul algıları ile akademik iyimserlik yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konaklı, Tuğba
dc.contributor.author Uysal, Ezgi
dc.date.accessioned 2022-03-04T10:19:43Z
dc.date.available 2022-03-04T10:19:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 676948
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12866
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.title Öğretmenlerin öğrenen okul algıları ile akademik iyimserlik yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
dc.title.alternative Examination of the relationship between teacher's perceptions of learning school and academic optimism approaches
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 174


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account