DSpace Repository

Alternatif değerlendirme etkinliklerinin fen ve teknoloji dersinde kullanılmasının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Buluş Kırıkkaya, Esma
dc.contributor.author Vurkaya, Gurbet
dc.date.accessioned 2022-03-07T08:54:08Z
dc.date.available 2022-03-07T08:54:08Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.other 259467
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15026
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Tutumlar
dc.subject Attitudes
dc.subject Ölçme-değerlendirme
dc.subject Measurement and evaluation
dc.title Alternatif değerlendirme etkinliklerinin fen ve teknoloji dersinde kullanılmasının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
dc.title.alternative The effect of using alternative assessment activities on students? success and attitudes in science and technology course
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 160


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account