DSpace Repository

Probleme dayalı öğrenme ile sunuş yoluyla öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin bilişsel öğrenme düzeyleri açısından karşılaştırılması

Show simple item record

dc.contributor.advisor Küçük, Ahmet
dc.contributor.author Baran, Tuğba
dc.date.accessioned 2022-03-07T10:59:56Z
dc.date.available 2022-03-07T10:59:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 335440
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15318
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Bloom taksonomisi
dc.subject Bloom?S taxonomy
dc.subject Probleme dayalı öğrenme
dc.subject Problem based learning
dc.subject Sunuş yoluyla öğretme
dc.subject Teaching by presentation
dc.title Probleme dayalı öğrenme ile sunuş yoluyla öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin bilişsel öğrenme düzeyleri açısından karşılaştırılması
dc.title.alternative The comparison of problem based learning and expository teaching approaches in terms of cognitive learning levels
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 134


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account