dc.contributor.advisor |
Küçük, Ahmet |
|
dc.contributor.author |
Baran, Tuğba |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-07T10:59:56Z |
|
dc.date.available |
2022-03-07T10:59:56Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
335440 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15318 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Bloom taksonomisi |
|
dc.subject |
Bloom?S taxonomy |
|
dc.subject |
Probleme dayalı öğrenme |
|
dc.subject |
Problem based learning |
|
dc.subject |
Sunuş yoluyla öğretme |
|
dc.subject |
Teaching by presentation |
|
dc.title |
Probleme dayalı öğrenme ile sunuş yoluyla öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin bilişsel öğrenme düzeyleri açısından karşılaştırılması |
|
dc.title.alternative |
The comparison of problem based learning and expository teaching approaches in terms of cognitive learning levels |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
134 |
|