DSpace Repository

Çoklu zekâ destekli işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi olasılık ve istatistik konusundaki başarılarına ve performanslarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yeniçerioğlu, Ali Fuat
dc.contributor.author Hazer, Ömer
dc.date.accessioned 2022-03-07T10:59:58Z
dc.date.available 2022-03-07T10:59:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 335446
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15324
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Matematik öğretimi
dc.subject Mathematics teaching
dc.subject Çoklu zeka kuramı
dc.subject Multiple ıntelligence theory
dc.title Çoklu zekâ destekli işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi olasılık ve istatistik konusundaki başarılarına ve performanslarına etkisi
dc.title.alternative The effects of cooperative learning method supported by multiple intelligence theory on sixth grade students achievement and performance toward probability and statistics of mathematics course
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 118


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account