DSpace Repository

Matematik öğretiminde öğrenci merkezli yöntemlerin akademik başarı ve derse yönelik tutum üzerindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması

Show simple item record

dc.contributor.advisor Arı, Ayşe Arzu
dc.contributor.author Topan, Beyda
dc.date.accessioned 2022-03-07T11:00:31Z
dc.date.available 2022-03-07T11:00:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 354556
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15403
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Matematik öğretiminde öğrenci merkezli yöntemlerin akademik başarı ve derse yönelik tutum üzerindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması
dc.title.alternative Effects of student-centered methods on academic achievement and attitude towards the subject: A meta-analysis study
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 153


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account