DSpace Repository

İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde oyun temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarı ve eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Güllü, Doğan
dc.contributor.author Çetinbaş Gazeteci, Didem
dc.date.accessioned 2022-03-07T11:01:13Z
dc.date.available 2022-03-07T11:01:13Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other 372711
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15477
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Eleştirel düşünme
dc.subject Eğitsel oyunlar
dc.subject Educational games
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.title İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde oyun temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarı ve eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi
dc.title.alternative The effect of game based learning on students' achievement and critical thinking skills in the primary school 8th grade science and technology lessons
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 111


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account