dc.contributor.advisor |
Güllü, Doğan |
|
dc.contributor.author |
Çetinbaş Gazeteci, Didem |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-07T11:01:13Z |
|
dc.date.available |
2022-03-07T11:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
372711 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15477 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Akademik başarı |
|
dc.subject |
Academic achievement |
|
dc.subject |
Eleştirel düşünme |
|
dc.subject |
Eğitsel oyunlar |
|
dc.subject |
Educational games |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.title |
İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde oyun temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarı ve eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of game based learning on students' achievement and critical thinking skills in the primary school 8th grade science and technology lessons |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
111 |
|