dc.contributor.advisor |
Karataş, Ayla |
|
dc.contributor.author |
Aksakal, Meliha |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-07T11:02:44Z |
|
dc.date.available |
2022-03-07T11:02:44Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
323169 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15587 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Mayoz bölünme |
|
dc.subject |
Meiosis division |
|
dc.title |
Mayoz bölünme konusunun öğretiminde modellerle zenginleştirilmiş laboratuvar ortamının akademik başarıya etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of laboratory environment that is enhanced with models in teaching meiosis division |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
108 |
|