dc.contributor.advisor |
Acar, Ömer |
|
dc.contributor.author |
Tola, Zehra |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-07T13:56:38Z |
|
dc.date.available |
2022-03-07T13:56:38Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
436218 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15640 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Argümantasyon |
|
dc.subject |
Argumentation |
|
dc.subject |
Bilimin doğası |
|
dc.subject |
Nature of science |
|
dc.subject |
Bilimsel düşünce |
|
dc.subject |
Scientific thought |
|
dc.subject |
Kavramsal öğrenme |
|
dc.subject |
Conceptual learning |
|
dc.subject |
Madde |
|
dc.subject |
Matter |
|
dc.title |
Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of argumentation instruction on 6th grade students' conceptual knowledge, scientific reasoning and nature of science understanding |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
102 |
|