DSpace Repository

Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Acar, Ömer
dc.contributor.author Tola, Zehra
dc.date.accessioned 2022-03-07T13:56:38Z
dc.date.available 2022-03-07T13:56:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 436218
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/15640
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Argümantasyon
dc.subject Argumentation
dc.subject Bilimin doğası
dc.subject Nature of science
dc.subject Bilimsel düşünce
dc.subject Scientific thought
dc.subject Kavramsal öğrenme
dc.subject Conceptual learning
dc.subject Madde
dc.subject Matter
dc.title Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi
dc.title.alternative The effect of argumentation instruction on 6th grade students' conceptual knowledge, scientific reasoning and nature of science understanding
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 102


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account