dc.contributor.advisor |
Karataş, Ayla |
|
dc.contributor.author |
Nasırlı, Miray |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-08T08:33:00Z |
|
dc.date.available |
2022-03-08T08:33:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
521699 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16199 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Bilimsel işlem becerisi |
|
dc.subject |
Scientific process skill |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Fen okuryazarlığı |
|
dc.subject |
Scientific literacy |
|
dc.title |
Elektriğin iletimi ünitesinde basit araç gereçlerle yapılan etkinliklerin (Hands-on science) bilimsel süreç becerilerine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması |
|
dc.title.alternative |
Investigation the effect of hands-on science learning method to teaching the unit of electrical conduction on students' science process skills and academic success |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
194 |
|