DSpace Repository

7. Sınıf cebir öğrenme alanında REACT stratejisinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkileri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yazıcı, Cüneyt
dc.contributor.author Erçoban, Mehmet
dc.date.accessioned 2022-03-08T08:33:49Z
dc.date.available 2022-03-08T08:33:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 535686
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16325
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Cebir
dc.subject Algebra
dc.subject REACT strateji
dc.subject REACT strategy
dc.title 7. Sınıf cebir öğrenme alanında REACT stratejisinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkileri
dc.title.alternative The effects of the REACT strategy in the 7th grade algebra learning area on the academic achivement of students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 161


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account