DSpace Repository

Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Acar, Ömer
dc.contributor.author Durmaz, Burcu
dc.date.accessioned 2022-03-08T08:34:28Z
dc.date.available 2022-03-08T08:34:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 544102
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16387
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
dc.title.alternative The effect of stem approach on students' skills, attitudes, creativity and views on teaching in teaching of mirror subject
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 93


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account