DSpace Repository

Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Acar, Ömer
dc.contributor.author Baydar, Zuhal
dc.date.accessioned 2022-03-08T08:34:29Z
dc.date.available 2022-03-08T08:34:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 544105
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16389
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
dc.title.alternative The effect of stem and argumentation based teaching of electric energy unit on students' creativity, attitudes, skills and views about teaching
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 104


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account