dc.contributor.advisor |
Acar, Ömer |
|
dc.contributor.author |
Baydar, Zuhal |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-08T08:34:29Z |
|
dc.date.available |
2022-03-08T08:34:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
544105 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16389 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim ve Öğretim |
|
dc.subject |
Education and Training |
|
dc.title |
Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of stem and argumentation based teaching of electric energy unit on students' creativity, attitudes, skills and views about teaching |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
104 |
|