DSpace Repository

Mobil artırılmış gerçeklik uygulamalarının yedinci sınıf güneş sistemi ve ötesi ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin akademik başarı, motivasyon, fene ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisinin Solomon dört gruplu modelle incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kırıkkaya, Esma
dc.contributor.author Şentürk, Melek
dc.date.accessioned 2022-03-08T08:35:26Z
dc.date.available 2022-03-08T08:35:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 494794
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16460
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Mobil artırılmış gerçeklik uygulamalarının yedinci sınıf güneş sistemi ve ötesi ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin akademik başarı, motivasyon, fene ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisinin Solomon dört gruplu modelle incelenmesi
dc.title.alternative The investigation with Solomon four-group design on the effect of using mobile augmented reality(AR) applications in the unit titled solar system and beyond in the seventh-grade on the students' academic success, motivation, sicence and technology attitude
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 179


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account