dc.contributor.advisor |
Acar, Ömer |
|
dc.contributor.author |
Çelik, Gülçin |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-08T08:54:32Z |
|
dc.date.available |
2022-03-08T08:54:32Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
576707 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16517 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Fen başarısı |
|
dc.subject |
Science achievement |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Fen bilgisi öğretimi |
|
dc.subject |
Science teaching |
|
dc.subject |
Yansıtıcı düşünme |
|
dc.subject |
Reflective thinking |
|
dc.subject |
Öğrenci başarısı |
|
dc.subject |
Student achievement |
|
dc.subject |
Öğrenci tutumu |
|
dc.subject |
Student attitude |
|
dc.title |
Farklı fen başarısına sahip ortaokullardaki öğrencilerin fen başarısını yordayan değişken modellerinin incelenmesi |
|
dc.title.alternative |
Investigation of variable models predicting science achievement of students in schools having different science achievement level |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
88 |
|