DSpace Repository

7. sınıf ışığın madde ile etkileşimi ünitesinde web 2.0 araçlarının kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına, teknoloji ile kendi kendine öğrenme düzeylerine ve fene yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kırıkkaya, Esma
dc.contributor.author Yıldırım, İrem
dc.date.accessioned 2022-03-08T10:29:55Z
dc.date.available 2022-03-08T10:29:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 626831
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16817
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Fen bilgisi dersi
dc.subject Science lesson
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Kendi kendine öğrenme
dc.subject Oneself learning
dc.subject Ortaokul öğrencileri
dc.subject Secondary school students
dc.subject Teknoloji destekli öğretim
dc.subject Technology based instruction
dc.subject Tutum ölçekleri
dc.subject Attitude scales
dc.subject Tutumlar
dc.subject Attitudes
dc.subject Web tabanlı eğitim
dc.subject Web based education
dc.subject Öğrenci tutumu
dc.subject Student attitude
dc.title 7. sınıf ışığın madde ile etkileşimi ünitesinde web 2.0 araçlarının kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına, teknoloji ile kendi kendine öğrenme düzeylerine ve fene yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
dc.title.alternative An investigation of effect of the use of web 2.0 tools on students' academic achievement, levels of self-directed learning with technology and attitudes towards science in the interaction of light and matter unit in 7th grade
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 197


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account