dc.contributor.advisor |
Kırıkkaya, Esma |
|
dc.contributor.author |
Yıldırım, İrem |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-08T10:29:55Z |
|
dc.date.available |
2022-03-08T10:29:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
626831 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16817 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Akademik başarı |
|
dc.subject |
Academic achievement |
|
dc.subject |
Fen bilgisi dersi |
|
dc.subject |
Science lesson |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Kendi kendine öğrenme |
|
dc.subject |
Oneself learning |
|
dc.subject |
Ortaokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Secondary school students |
|
dc.subject |
Teknoloji destekli öğretim |
|
dc.subject |
Technology based instruction |
|
dc.subject |
Tutum ölçekleri |
|
dc.subject |
Attitude scales |
|
dc.subject |
Tutumlar |
|
dc.subject |
Attitudes |
|
dc.subject |
Web tabanlı eğitim |
|
dc.subject |
Web based education |
|
dc.subject |
Öğrenci tutumu |
|
dc.subject |
Student attitude |
|
dc.title |
7. sınıf ışığın madde ile etkileşimi ünitesinde web 2.0 araçlarının kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına, teknoloji ile kendi kendine öğrenme düzeylerine ve fene yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi |
|
dc.title.alternative |
An investigation of effect of the use of web 2.0 tools on students' academic achievement, levels of self-directed learning with technology and attitudes towards science in the interaction of light and matter unit in 7th grade |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
197 |
|