dc.contributor.advisor |
Arı, Ayşe Arzu |
|
dc.contributor.author |
Soylu, Şeyda |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-08T10:29:56Z |
|
dc.date.available |
2022-03-08T10:29:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
626877 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16818 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Duyuşsal özellikler |
|
dc.subject |
Affective characteristics |
|
dc.subject |
Matematik eğitimi |
|
dc.subject |
Mathematics education |
|
dc.subject |
Motivasyon |
|
dc.subject |
Motivation |
|
dc.subject |
Ortaokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Secondary school students |
|
dc.subject |
Ortaokullar |
|
dc.subject |
Secondary schools |
|
dc.subject |
Rasyonel sayılar |
|
dc.subject |
Rational numbers |
|
dc.subject |
Yansıtıcı yazma |
|
dc.subject |
Reflective writing |
|
dc.subject |
Yazma aktivitesi |
|
dc.subject |
Writing activity |
|
dc.subject |
Ölçekler |
|
dc.subject |
Scales |
|
dc.subject |
Üstbiliş |
|
dc.subject |
Metacognitive |
|
dc.title |
Yansıtıcı yazma uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin üst biliş ve duyuşsal özelliklerine etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of reflective writing practices on metacognition and affective domains of 7th-grade students |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
120 |
|