DSpace Repository

Yansıtıcı yazma uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin üst biliş ve duyuşsal özelliklerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Arı, Ayşe Arzu
dc.contributor.author Soylu, Şeyda
dc.date.accessioned 2022-03-08T10:29:56Z
dc.date.available 2022-03-08T10:29:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 626877
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16818
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Duyuşsal özellikler
dc.subject Affective characteristics
dc.subject Matematik eğitimi
dc.subject Mathematics education
dc.subject Motivasyon
dc.subject Motivation
dc.subject Ortaokul öğrencileri
dc.subject Secondary school students
dc.subject Ortaokullar
dc.subject Secondary schools
dc.subject Rasyonel sayılar
dc.subject Rational numbers
dc.subject Yansıtıcı yazma
dc.subject Reflective writing
dc.subject Yazma aktivitesi
dc.subject Writing activity
dc.subject Ölçekler
dc.subject Scales
dc.subject Üstbiliş
dc.subject Metacognitive
dc.title Yansıtıcı yazma uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin üst biliş ve duyuşsal özelliklerine etkisi
dc.title.alternative The effect of reflective writing practices on metacognition and affective domains of 7th-grade students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 120


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account