DSpace Repository

Bilim, sözdebilim ayrımı bağlamında tasarlanan etkinliklerin 7. sınıf öğrencilerinin sözdebilimsel inançları, bilimsellik ölçütleri ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Güllü, Doğan
dc.contributor.author Atasoy, Gülşah
dc.date.accessioned 2022-03-08T10:30:52Z
dc.date.available 2022-03-08T10:30:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 652648
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16946
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Bilim, sözdebilim ayrımı bağlamında tasarlanan etkinliklerin 7. sınıf öğrencilerinin sözdebilimsel inançları, bilimsellik ölçütleri ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
dc.title.alternative The effect of the events which designed in the context of science the pseudoscience distinction to the 7th grade students' pseudoscientific beliefs scientific criteria and critical thinking skills
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 234


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account