| dc.contributor.advisor | Güllü, Doğan | |
| dc.contributor.author | Atasoy, Gülşah | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-08T10:30:52Z | |
| dc.date.available | 2022-03-08T10:30:52Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 652648 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/16946 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | Bilim, sözdebilim ayrımı bağlamında tasarlanan etkinliklerin 7. sınıf öğrencilerinin sözdebilimsel inançları, bilimsellik ölçütleri ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi | |
| dc.title.alternative | The effect of the events which designed in the context of science the pseudoscience distinction to the 7th grade students' pseudoscientific beliefs scientific criteria and critical thinking skills | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 234 |