DSpace Repository

12 haftalık rekreatif etkinliklerin seviye belirleme sınavına girecek ilköğretim öğrencilerinin durumluk ve sürekli kaygı düzeyine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karagün, Elif
dc.contributor.author Birtürk, Atılay
dc.date.accessioned 2022-03-08T11:19:33Z
dc.date.available 2022-03-08T11:19:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other 416081
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/17308
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Anksiyete
dc.subject Anxiety
dc.subject Anksiyete bozuklukları
dc.subject Anxiety disorders
dc.subject Boş zamanları değerlendirme
dc.subject Leisure activities
dc.subject Rekreasyon
dc.subject Recreation
dc.subject Sınav
dc.subject Examination
dc.subject Sınav kaygısı
dc.subject Test anxiety
dc.subject Ölçekler
dc.subject Scales
dc.subject İlköğretim öğrencileri
dc.subject Primary education students
dc.title 12 haftalık rekreatif etkinliklerin seviye belirleme sınavına girecek ilköğretim öğrencilerinin durumluk ve sürekli kaygı düzeyine etkisi
dc.title.alternative The effect of twelve weekly recreative activities to state and trait anxiety level of the students who will have the placement test (SBS) i̇n secondary school
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 105


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account