DSpace Repository

Özel spor ve sağlıklı yaşam merkezi üyelerinin işletme tercihlerinde sosyal medya reklamlarının etkisinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sertbaş, Kürşad
dc.contributor.author Özalp, Öyküm
dc.date.accessioned 2022-03-08T11:44:40Z
dc.date.available 2022-03-08T11:44:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 621346
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/17508
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamlar
dc.subject Advertisements
dc.subject Sağlıklı yaşam
dc.subject Healthy life
dc.subject Sosyal medya
dc.subject Social media
dc.subject Spor
dc.subject Sports
dc.subject Spor merkezi
dc.subject Sport center
dc.subject Tüketici davranışı
dc.subject Consumer behavior
dc.title Özel spor ve sağlıklı yaşam merkezi üyelerinin işletme tercihlerinde sosyal medya reklamlarının etkisinin incelenmesi
dc.title.alternative Examining the impact of social media ads private sports and wellness center
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 65


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account